niedziela, 3 marca 2013

Ważne


Hej, chce was po informować, że rozdziałów nie będę dodawać co dziennie. Ponieważ muszę się przyłożyć do nauki. W końcu czwartego kwietnia, pisze test. Więc rozdziały będą się pojawiać raz na tydzień jak dobrze pójdzie. Każdy ten który to przeczytał niech zostawi komentarza. Ostatnio patrze na statystyki odwiedzających, a tam co 10 maksymalnie. A przedtem około 40. Sami widzicie, zastanawiam się nad usunięciem tego bloga. Jak jedna ewentualnie dwie osoby napiszą komentarza pod rozdziałem, to robi mi się smutno. Ja tu się tak poświęcam. Zmęczona z treningu przychodzę do domu, zadania muszę odrobić, czasem jest ich w pizdu. A potem pisze rozdział co zajmuje mi pół to rej godziny. A wam nawet komentarza się nie chce napisać. Możecie przecież dodawać z konta animowego. Jeszcze raz proszę o te cholerni ważne dla mnie komentarze. Anka jak nindża -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz