wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział 5


Wtorek

Obudziłam się o 8.20. Spokojnie zeszłam na du coś spożyć. Zrobiłam sobie grzanki a dżemem truskawkowym i nalałam sobie soku pomarańczowego. Poszłam do salonu, załączyłam telewizje na ulubionej bajce Alana, czyli " Pingwiny z Madagaskaru" Przyznam fajna ta bajka, najbardziej rozwala mnie ricko, król Julian i Mort. Po skończeniu śniadania powędrowałam do pokoju. Przyszykowałam jedną stylizacja na luzie czyli teraz na próbę, znów do prowadzenia programu przygotowałam to co z Kim ustalaliśmy. Jeszcze tylko ciuchy na mój występ, znalazłam. Idealne pomyślałam. Poszłam do łazienki, umyłam włosy. Wysuszyłam je i zakręciłam lokówkom. Popsikałam jeszcze lakierem do włosów. Efekt był bardzo ładny.Pomalowałam się tak jak zwykle. Spakowałam dwa pozostałe stroje i byłam gotowa. Miałam jeszcze godzinę czasu wiec postanowiłam poćwiczyć piosenki. Po upływie czterdziestu minut byłam gotowa. Zamknęłam dom i ruszyłam w stronę szkoły. Z Kim spotkałam się na wielkiej sali gimnastycznej. Miała też zakręcone włosy. Oglądałyśmy próby zawodników. Byli świetni. Teraz jest mała szansa że dostane się do finału. Miałyśmy tylko listę zawodników i tyle. Pójdziemy na spontan. Raz się żyje, Pomyślałam. Ludzie z mojej szkoły dziwnie się na nas patrzyli pewnie ze względu na tatuaże i kolczyki. Miałyśmy pół godziny na przebranie się. Więc poszłyśmy do łazienki ja ubrałam czarno- fioletową sukienkę w stylu kosmosu i do tego podobne koturny. Kim miała założone na sobie podobne to co ja tylko czarno-różowe i trampki w tym samym stylu. Nawet jak ja miałam koturny to i tak Kim była wyższa nawet w trampkach. Zaczęło się
- Witamy was nasze dupy!!!- Razem krzyknełyśmy
- Poznajcie prezenterkę Kim Smail - Powiedziałam do mikrofony
- A koło mnie stoi druga prezenterka Alex Nowak
- Witamy was na szkolnym Mam Talent, Sędziami będzie One Direction- krzyknełam
- Powitajcie Harrego Stylesa - Kim
- Naill'a Horana - Alex
- Zayn'a Malika - Kim
- Louis'a Tomilsona - Alex
- I Liam'a Payne - Kim
Chłopcy weszli po sodach po kolei, widzowie powitali ich gorącymi brawami.
- Dobra już nie przynudzamy i zapraszamy na dwa pierwsze występy- Alex
Po dwóch pierwszych występach znów wpadłyśmy na scene
- Tęskniliście za nami? - Kim
- Bo ja za wami nie, hahaha- Alex
- Następnie wystopi Gema na gitarze i Wiktoria
Zeszłyśmy ze sceny, chciało mi się pić więc poszłam do stolika z przekąskami i piciem.
- Powiem że dziewczyny bardzo ładnie zagrały/ zaśpiewały. Alex gdzie jesteś - Kim
- Już jestem sorry za spóźnienie ale tam jest siódme niebo- wskazałam na stolik z jedzeniem i napojami
- Oj Alex, Alex co z ciebie wyrośnie- zaśmiała się Kim razem z widownią
- Następnie wystąpi przed wami Cher, a po niej  Daniel na gitarze elektrycznej.- Alex
Byłyśmy za kulisami, szósty występ już za nami, serce walił mi coraz mocniej.
- Teraz specjalnie dla was wystąpi One Direction z utworem Little Things.- Kim
Po występnie chłopców znów weszłyśmy na scenę
- Dziękujemy w imieniu szkoły za występ, był wspaniały- Alex
- Dobrze została nam jeszcze trójka i finał - Kim
- Więc tak teraz wystąpiom  chłopcy z zespoły " smog", a następnie Nicola- Alex
-Nie wydaje ci się to dziwne że na miejscu 10 jest imię Alex, myślałam że jest tylko jedna Alex czyli ty?- zapytałam Kim
- Nie znamy wszystkich przecież- Alex
- W sumie to racja- Kim
- Za chwile przyjdę-Alex
Z tego co słyszałam Nicola zaczynała śpiewać druga piosenkę. Trema jak cholera. Nawet się zrymowoło dobra muszę się przebrać. Usłyszałam głos Kim
- No przed nami ostatni zawodnik Alex. A pro po wie ktoś gdzie jest druga prowadząca ?- Kim
Przyjaciółka schodziła ze sceny a ja ją minęłam ja i weszłam na scene
- Siema nie spodziewaliście się mnie tutaj co ?
Miny innych mnie rozwalały WTF? Lub taka O.o.Jebłam
- Szkoda że nie widzicie waszych min są bez cenne- Alex
- Dobra Alex powiedz jakie zaśpiewasz piosenki? - Liam
- Z.B.U.K.U.- Witam Cię W Polsce, Ola- Jej Ostatni Rok i Afromental- It's My Life - Alex
- Powiem szczerze że Afromental coś mi mówi ten zespół ale reszty nie znam- Harry
- W sumie to tak dwie pierwsze piosenki są polskie więc tłumaczenie na angielski będzie na ścianie, Afromental to też Polski zespół ale śpiewają po Angielsku- Alex
- Powiedz nam czemy wybrałaś taki trudny język- Zayn
- Wcale nie trudny dla was tak ale dla mnie nie, bo ja się wychowałam w Polsce -Alex
- W takim razie proszę śpiewaj jestem ciekawy jak ci to wyjdzie- Naill
Usłyszałam pierwsze nutu piosenki Z.B.U.K.U. Wczułam się w klimat i zamknęłam oczy i śpiewałam. Piosenka się skończyła. Otworzyłam oczy. Każdy był w szoku, następna piosenka Atromental. Zaczęłam rapować Moim zdaniem dobrze mi szło. Muzyka ucichła Niektórzy uczniowie zaczęli klaskać. Delikatnie się uśmiechnęłam. Teraz ostatnia piosenka najtrudniejsza, pod względem uczuciowym
- Na początku tak się zagadaliśmy że nie spytaliśmy czy chcesz komuś tutaj obecnemu zadedykować piosenkę? - Louis
- W sumie jest Ed któremu chciałabym zadedykować tą piosenkę którą teraz zaśpiewam, wprawdzie jego tutaj nie ma- Alex
- A jeśli można wiedzieć to gdzie się znajduje? - Harry
-Zmarł rok temu na raka- Alex mina mi posmutniała
Słychać było już nuty Ola - Jej Ostatni rok tłumaczenie pojawiło się już na ścianie. A ja zaczęłam śpiewać.
Pod koniec piosenki dwie łzy poleciały delikatnie po moim policzku.
- Sędziowie stali i klaskali, oglądający też. Kim pod biegła do mnie i mnie mocno przytuliłam. W końcu się uspokoiłam. Po krótkiej przerwie były ogłaszane wyniki.
- 3 miejsce zdobywają... Chłopcy z zespołu "smog"- Liam
- 2 miejsce otrzymuje Gema - Zayn
- A 1 miejsce otrzymuje Alex Nowak, Gratulację - Naill
Nie wierzyłam w to co się dzieje. Że niby ja wygrałam. Jako wygraną miałam spędzić w czwartek cały dzień z One Direction. Wymieniłam się z chłopakami numerami telefonów. I z Kim powędrowaliśmy do domów była już 20 zanim dotarłam do mojego domku. Pochwaliłam się rodzinie byli ze mnie dumnie. Zjadłam jogurt i poszłam się umyć i przebrać do piżamki. Gdy weszłam dostałam ataku serca chłopcy siedzieli u nie na podłodze razem z Kim i gadali
- Co się tu do cholery dzieje?- Alex
- Uuuuuuu... Ładna piżamka- Chłopcy
Dopiero teraz zauważyłam że jestem w samej bluzce i majtkach. Ja pierdole ale wstyd. Zaczerwieniłam się i poszłam do szafy
- Co tu robisz? - Kim
- jak to co szukam spodenek - Alex
- Przecież Kim też ma majtki - Harry
- Idioto to są bardzo krótkie spodenki- Alex
- Jedna dupa. Chodź do nas grać w butelkę- Zayn
Zrezygnowana usiadłam miedzy Harrym a Niall'em. Byłam zmęczona . Po pięciu minutach zasnęłam.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam ponowni dzisiaj. Następny rozdział będzie jutro lub w czwartek bo nie wiem czy bo lekcjach, basenie i kółku siatkowym będzie mi się chciało pisać. Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz