środa, 30 stycznia 2013

Rozdział 6

 Czytasz = Komentarz

Środa

Obudziłam się na kolanach Niall'a. Jak on słodko wygląda jak śpi, pomyślałam. Co ty pierdolisz Alex skarciłam się sama w myślach. Popatrzyłam po pokoju chłopcy spali na ziemi, a Kim leżała na nogach Zayn'a. Zobaczyłam że przyjaciółka nie śpi, gestem ręki pokazałam żeby szła za mną. Poszłyśmy do kuchni robić śniadanie. Gdy jajecznica była gotowa pobiegłyśmy po chłopców. Ustaliliśmy że ona obudzi Zayn'a, Harrego i Liam'a, a ja blondyna i Loius'a. Tak też zrobiłyśmy, po kolei ich budziliśmy ale im się nie chciało wstać. Wkurwiłam się bo byłam głodna i nie mam zamiaru na nich czekać. Wyprosiłam Kim z pokoju, dla jaj dobra. Na całe gardło wykrzyknęłam " Kurwa, wstawać dupy wołowe. Jestem głodna i nie mam zamiaru na was czekać" To nie pomogło. Ooo teraz mnie na maksa wkurwili, postanowiłam wyjść z pokoju, jak zamykałam drzwi to trzasnęłam nimi. Miałam bardzo skuteczny plan. Powiedziałam przyjaciółce że jemy, bo nie mam zamiaru na nich czekać. Gdy kończyłyśmy jajecznice, oni się pojawili. Wpieprzyłam talerz do umywalki tak że się rozbił.
- A gdzie my mamy śniadanko- chłopcy
- W dupę mnie pocałuj, trzeba było przyjść jak was budziłam- Alex
Ruszyłam w stronę mego królestwa i zamknęłam się na klucz. Włączyłam muzykę Maroon 5- One more Night. Usłyszałam pukanie do drzwi
- Kimkolwiek jesteś spierdalaj- Alex
- Ja idę do domu. Pa Alex- Kim
- Do zobaczenia w budzie Kim- Alex
- My się też będziemy zbierać- Niall
- Spierdalaj- Alex
Usłyszałam zamykające się drzwi. Ściszyłam muzykę i zaczęłam szukać jakiś ciuchów do szkoły. Ze względu na kółko siatkowe po lekcjach przyszykowałam dres. Weszłam do łazienki, umyłam się, ubrałam i pomalowałam tylko rzęsy. Włosy zostawiła rozpuszczone na moje ramiona. Zabrałam jeszcze torbę i wyszłam z domu. Zdziwiłam się że Kim nie ma w szkole, dziwne może na siatkę przyjdzie.
- Cześć- usłyszałam męski głos za sobą
- Odwróciłam się do tego kogoś przodem i dostałam szoku, przed de mną stał Daniel ( zdjęcie na dole pod rozdziałem). Rzuciłam mu się na szyje.
- Mi też Cię miło widzieć- zaśmiał się
- Co ty tu robisz, przecież miałeś być w New York do końca wakacji- Alex
- Racja, ale mam ferie w szkolę więc postanowiłem do ciebie przyjechać, a gdzie masz Kim? -Daniel
- Nie wiem rano była u mnie z chłopakami, a w szkole jej nie ma. Nic mi nie mówiła- ALex
- To jak Kim nie ma, to ciebie też nie będzie w szkole- Daniel
- Ale ja mam lekcje i kółko siatkowe,a jak mama się dowie to mnie zabije.- Alex
- Nie przejmuj się dzwoniłem do twojej mamy i się zgodziła- Daniel
- To w takim razie na shake, co ty na to- Alex
- Okej- Daniel
Przez całą drogę gadaliśmy co się u niego działo i u mnie. Daniel to mój przyjaciel, poznałam go przez Ed'a. Musiał wyjechać do Ameryki, gdyż jego mama znalazła tam sobie faceta i musieli się przeprowadzić. Dotarliśmy do Milk Shake City. Przyjaciel otworzył mi drzwi. Zajęliśmy dwu osobowy stolik przy oknie. Zauważyłam że w  środku budynku jest One Direction. O ty moja zgrozo kochana. Chłopak poszedł zamówić dwa shaki. Wtedy Niall zbliżał się do mnie. Chciał porozmawiać, lecz ja z nim nie chciałam. Wtedy przyszedł Daniel z truskawkowym i czekoladowym shak'em.
- Proszę- Daniel
- Dziękuje- Alex
- Alex kim jest ten chłopak- Daniel wskazał na blondynka
- Nikim ważnym- Alex
- Z łaski swojej idź sobie - Alex
- Dobrze- Niall z puszczoną głowa wrócił do chłopaków. Oni się na mnie dziwnie popatrzyli ja im tylko pokazałam środkowy palec. Daniel obrócił się do tyłu i zobaczył ich
- Kim oni są? - Daniel
- One Direction, mój tata jest ich jednym z wielu menadżerów, mieszkają koło mnie i dziś rano mnie wkurwili- Alex
- Gruba sprawa- Daniel
- Wracając do ciebie, gdzie ty będziesz nocować? -Alex
- W hotelu- Daniel
- Nie, będziesz spać koło mojego pokoju, ja już o to zadbam- Alex.
Wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam do mamy.
- Mamusi, wiesz jak ja cie kocham? -Alex
- Czego chcesz- Mama
- Czy będzie mógł u nas nocować Daniel?- Alex
- Oczywiście że tak, zawsze jest u nas mile widziany- Mama
- Okej. To papa- Alex
- Dobra jedziemy po twoje bagaże do hotelu, odstawimy je do domu i pojedziemy na mój trening siatki.-Alex
- Tak jest kapitanie - Daniel
* Dwie godziny później.
Po zakończonym treningu na którym też nie było Kim. Wracaliśmy do mojego domu przez park. Na polu było jeszcze widno.Nagle zobaczyłam jak Niall całuje inną dziewczynę. Posmutniałam, coś do niego czułam tylko nie wiem co miłość czy przyjaźń. Może to chwilowe zauroczenie i samo przejdzie, oby. Gdy byliśmy w domu, bawiliśmy się z Alanem. Mały już spał a koło niego Daniel pomału zasypiał. Wyglądało to słodko. Postanowiłam zrobić im zdjęcie i wstawić na twitter. Podpis " Alan i Daniel razem śpią, jestem zazdrosna *.* P.S Dziękuje Daniel za wspaniały dzień :)" Przebudziłam Daniela pokazałam mu twietta. On tylko się zaśmiał i coś wstukiwał na komórce. Gdy mi pokazał co napisał jako komentarz do zdjęcia, padłam " Nie masz o co, dziś wieczorem jestem tylko twój" Odpisałam " Nie skorzystam xD " Pod zdjęciem pokazało się wiele innych komentarzy, np. " Piękne", " Co Daniel robi w Londynie ja się pytam i czemu nie zostałam poinformowana"- Kim. " Skąd ty bierzesz tych ładnych chłopców" " Kto to? "- Niall. Odpisałam mu " Nie twoja sprawa". Poszłam przebrać się do piżamki. Daniel zrobił mi zdjęcie i dodał na twitterze z podpisem " Alex w sexi piżamce xD" Odpisałam mu " Zabije cie". Po jakiś dziesięciu minut poszliśmy obydwaj spać do odzielnych łóżek. Dostałam sms od blondyna
- Dobranoc :*- Nial
- Nie misze się " :*" jeśli ma się dziewczynę- Alex
- Ja wcale nie mam dziewczyny - Nial
- Ta o osoba z którą się całowałeś dziś w parku to nie przypadkiem twoja dziewczyna ?- Alex
- Przepraszam bardzo ja się z nią nie dupczę w nocy, w porównaniu do ciebie i Daniela- Nial
- Ja się z nim nie całowałam, nie dupczyłam więc morda- Alex
Więcej sms'ów od niego nie otrzymałam. Po upływie dwudziestu  minut zasnęłam.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daniel
Witam. Z tego rozdziału jestem średnio zadowolona. Jeszcze raz proszę o komentarze. Anka

1 komentarz:

  1. Rozdział PrzeNiesamowitoCudownoŚwietnoFantastyczny!!!!!!
    Czekam na następny rozdział.!!!

    OdpowiedzUsuń